21 Ekim 2016 Cuma

İçerdeki sesimle merhaba !

Daha önceden defalarca blog açıp düşüncelerimi, hislerimi yazmak istedim. Ancak genel olarak yazmak istediklerimi nasıl yazacağımı, nerden başlayacağımı tam bilemediğim için bir türlü buna cesaret edemedim. Şimdilerde bu cesaretim toplayarak ve bunu yapmaktan gayet emin bir şekilde amatör yazı hayatıma başlıyorum.
Yazılarımda aşklarımdan, hissettiklerimden, düşüncelerimden sizlere kısa kısa bahsedeceğim. Blogumun ismini seçerken, hayatta yaşadığım olayların karşısında gerek kayıtsız kaldığım gerekse bizzat içinde bulunduğum durumların içeriden bir sesi olacaktır. Elbette ki bunları sesli bir şekilde söyleyebilirim ancak yargılayıcı, anlamamakta direten bu bizim yeni toplumsal hastalığımız karşısında “konuşmadıklarım” da var. İşte tam olarak konuşmadıklarımı sizlere paylaşacağım .
Bu başlangıç yazımı sadece bu blogu neden açtığımı, neden milyonlarca blog sayfasının içine benimde adım attığımı, buna neden ihtiyaç duyduğumu ve yapmak istediklerimin bir anlatası olmasını istedim . Buraya gelecek yazılarımın kaynağı bizzat yaşadıklarım ve hissettiklerimdir. Size içerdeki sesimle konuşamadıklarımı anlatmanın verdiği heyecanla merhaba !

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © KONUŞMADIKLARIM | Theme by BloggerThemes & frostpress | Sponsored by BB Blogging